ტრენინგის მე-4 დღე
ამ დღეს ვიმსჯელეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე,განვიხილეთ შეფასების დროის ჩარჩო, თავისი მეთოდებითა და ინსტრუმენტებით და გავაკეთეთ პროექტის მოკლე მონახაზი.
გავეცანით თუ როგორ უნდა პრეზენტაციის გაკეთება. დავიწყეთ მუშაობა powerpoint-ში.
ამ დღეს ვიმსჯელეთ მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე,განვიხილეთ შეფასების დროის ჩარჩო, თავისი მეთოდებითა და ინსტრუმენტებით და გავაკეთეთ პროექტის მოკლე მონახაზი.
გავეცანით თუ როგორ უნდა პრეზენტაციის გაკეთება. დავიწყეთ მუშაობა powerpoint-ში.
პროექტი გათვლილია მეშვიდე კლასის მოსწავლეებისათვის და აქტუალურია, რამდენადაც ამ ასაკში მოსწავლეებს მწირი ინფორმაცია აქვთ ცნობილ ქართველ მხატვრებზე. მასწავლებელი აღწევს მოსწავლეთა დაინტერესებას პროექტის დასაწყისშივე იმით, რომ მოსწავლეებს სთავაზობს დოკუმენტურ ფილმს ელენე ახვლედიანზე. შემდეგში მოსწავლეებს ავალებს მასალების მოძიებას ელენე ახვლედიანსა და დავით კაკაბაძეზე.მოსწავლეები ინტერესით აკეთებენ პრეზენტაციას. პროექტი საინტერესოდაა გაშლილი. კოლეგებს შეულიათ გაიზიარონ მასწავლებლის გამოცდილება პროექტებით სწავლების კუთხით.
ReplyDelete